lifeofjorvik

Alla inlägg under februari 2014

Av Elsa & Ella - 6 februari 2014 21:17

Nu lägger jag ner bloggen eftersom jag inte lyckas hålla uppe den! 


Detta inlägget är för att tacka Star Stable. 

Star Stable har varit mitt liv i typ ett och ett halvt år nu. Jag har träffat många vänner som jag är glad över. Jag har lyckats undvika bråk och har inte fått någon ''fiende'' vilket jag är väldigt glad över. 

Jag och Ella hade nästan velat åka till Stockholm för att tacka de som skapat Star Stable. Tack vare de har vi hållt uppe våran vänskap och vi ska snart träffas irl igen. 

Tack igen så sjukt mycket ♥ 

OCH TACK BIANCA!♥♥♥♥ //Elsa ♥

                                                                                     

                             

                                                                                                                             

                                                                                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vill du att ett nytt område ska öppnas på sso?
 Ja, Jätte gärna!
 Aa kanske, men det beror på var
 Kanske
 Näe varför ska man förändra hela tiden?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards