lifeofjorvik

Alla inlägg under december 2013

Av Elsa & Ella - 31 december 2013 18:38

Hejsan!
Ville bara ha en liten tävling! Det är nämligen så att jag och Elsa köpt varsina nya hästar! Elsa har nu 7 hästar och Jag 10 XD. Men nu till saken. Nu ska ni få gissa vilken ras vi har köpt! Priset är en länk till eran blogg eller klubbblogg i en vecka om ni gissar rätt på en häst, om ni gissar rätt på båda hästarna får ni en länk till eran blogg/klubb blogg fast i 2 veckor!
Lycka till!

//Ella
GOTT NYTT ÅR!!!!?

Vill ni ha en Irl bild på mig?

Av Elsa & Ella - 30 december 2013 19:51

Vad vill ni läsa om i bloggen! Nu kommer jag att anpassa mi efter ER! 


Skriv i kommentarerna babessss <33

 

 

 

//Ella

Av Elsa & Ella - 30 december 2013 19:41

Helluu!


Sry för tyyp världens dåligaste update. Jag har inte så mycket typ blogglust eller bloggideér då Elsa är borta och man kan typ säga att vi får liksom blogglust av varandra. Men jag hoppas att ni tar hänsyn till det. Sen är kommer det också en del redigeringar osv osv.... Men så kmr det också en liten ändring med headern. Vill nt avslöja ngt nu men aa   


Ska försöka ge mig på ett redigeringsprogram och filmredigerings sak. Har gimp men den är typ as dampig och ja fattar ingenting. Hoppas det löser sig iaf. 


Men ha det så bra så hörs vi  


//Ella


 

Av Elsa & Ella - 29 december 2013 10:16

  

Namn: Angelbeauty aka Beauty

Kön: Valack

Ålder: 13 år, Född 2000

Ras: Jorvikiskt Varmblod

Inriktning: Dressyr

Info: Beauty är en mycket pigg och livlig valack som alltid vill vara till lags. Han är mycket

mysig och kelig i boxen och gnäggar förtjust när man kommer. Han tycker att äpplen är det

bästa som finns. Han är riktigt duktig i dressyr men inte sämre i hoppning. Han har hoppat som

högst 130 med sin förra ägare. Han är den hästen jag har haft längst och står närmast.

Vi har gått igenom massor av farliga saker och jag skulle aldrig klara det utan honom.


//Ella



Av Elsa & Ella - 27 december 2013 22:28

Hej! Som ni ser på rubriken ska jag åka iväg till min pappa irl imon. Där har jag inte fraps, picasa osv. Dessutom vill inte pappa ha en massa bilder på datan eftersom jag använder typ en tredjedel av alla bilder jag tar... + jag får inte ladda ner fraps o picasa :(

Har glömt göra tidinställda men gott nytt år så ses vi nästa år

Puss ♥ //Elsa

 

Av Elsa & Ella - 27 december 2013 18:59

Min lilla tomteponnie<33


 


/Ella

Av Elsa & Ella - 27 december 2013 18:56

När jag var på väg hem ifrån min uteritt med Midnight upptäckte jag att några hästarna ifrån stallet hade rymt. Jag red till Judy som tackade mig för att jag hittat de eftersom ägarna hade letat i flera timmar. 

Judy tog lite bilder också:

//Elsa

     


Av Elsa & Ella - 27 december 2013 17:01

Hej!

Tänkte göra en liten sådan här "Alla mina hästar" grej. Så jag börjar snart. Jag tänkte skriva lite info om dom osv.


//Ella


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vill du att ett nytt område ska öppnas på sso?
 Ja, Jätte gärna!
 Aa kanske, men det beror på var
 Kanske
 Näe varför ska man förändra hela tiden?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards