lifeofjorvik

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Monday Tomorrow

Av Elsa & Ella - 19 januari 2014 20:16

Då var det måndag i morgon igen, ny vecka nya möjligheter. Jag och Ella tog ju ledigt i helgen eftersom att vi var lite utbrända. Men i morgon blir det work igen! Ella har även pratat om att sluta som veterinär. Hon trivs liksom inte, hon pratar om att plugga till stylist. Själv trivs jag som en dåre med att vara veterinär! Något jag är orolig för är hur det ska bli med hur vi bor, om Ella ska bli stylist får vi hoppas att det finns något ställe i Skördebyggden som hon ska jobba på, för vi kan inte bo på olika ställen av många olika anledningar!♥ 

Dessutom undrar jag vart Ella ska bo om hon slutar som veterinär, för jag vet inte om hon kan bo kvar med mig, vi bor ju i hus som man bor i om man är veterinär och inte redan bor i Jarla. Men vi får väl hitta något billigt hus i Jarla annars. 

 

Don't worry, be happy ♥ //Elsa 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa & Ella - 6 februari 2014 21:17

Nu lägger jag ner bloggen eftersom jag inte lyckas hålla uppe den!    Detta inlägget är för att tacka Star Stable.  Star Stable har varit mitt liv i typ ett och ett halvt år nu. Jag har träffat många vänner som jag är glad över. Jag har lyckats...

Av Elsa & Ella - 28 januari 2014 15:43


Ville bara göra ett inlägg och visa att jag lever ;) Nä men jag ber om ursäkt för dålig bloggning! Har inte hunnit spela sims på några dagar nu, har ju ett riktigt liv också x) Är i stallet måndag, onsdag, fredag sen har jag min hund, kompisar, skola...

Av Elsa & Ella - 24 januari 2014 22:07

Blir tyvär inget kapitel idag♥ Men ska se om jag hinner i morgon, måste vänta lite och låta simmarna bli duktigare på att rida så det kanske tar ett tag :( Anyway, bilder ifrån dagen:           //Elsa     ...

Av Elsa & Ella - 23 januari 2014 17:06

Nu ska jag börja med en liten serie! Hoppas ni kommer gilla den ♥   Ella satt inne i huset framför sin dator och tittade runt på hästgårdar, hon ville gärna flytta till något större. Hon började fundera på att de kanske skulle börja föda u...

Av Elsa & Ella - 22 januari 2014 16:57

Här är lite bilder ifrån The Sims. Har gjort en värld med mig och Ella där vi har Sky, Beauty och världens gulligaste valp ♥  Det är inte så likt men ändå ;)♥ //Elsa           Ella och Beauty, fast Ella är inte så bra på att...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vill du att ett nytt område ska öppnas på sso?
 Ja, Jätte gärna!
 Aa kanske, men det beror på var
 Kanske
 Näe varför ska man förändra hela tiden?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards