lifeofjorvik

Alla inlägg under november 2013

Av Elsa & Ella - 30 november 2013 11:20

Ny outfit. Köpte liknande Lily Rainstorms outfit ''silverbyxorna''(ni hittar HÄR).  Har nog aldrig varit så nöjd med en outfit ♥

   

Av Elsa & Ella - 30 november 2013 10:16

Big news! Ella ska börja blogga på LOJ(Life of jorvik) Jag ska stanna kvar men båda kommer att blogga. Nu ska jag sätta in en juldesign //Elsa


Sis♥

 


Av Elsa & Ella - 30 november 2013 09:10

Kan inte bestämma mig hur bilderna ska se ut med formatet osv. 

Hur tycker ni?

     


Av Elsa & Ella - 29 november 2013 17:51

Hej! Sorry för dålig update....

Var på ett klubb event med West Wolves för några dagar sen. Riktigt bra klubb ♥ I morgon är det dressyrlektion för de som har valt rutin 1 i dressyrgruppen(som jag är med i) ska bli jätte kul :D!!


Eventet började med stjärnletning på nh. Alva visade oss vart alla stjärnor fanns på nh och så :) Jag som hade hittat alla stjärnor hängde bara på :D

     

Sedan så körde vi baklängesrace(Josh slalombana) och sedan sprang vi den och gjorde lite andra tävlingar. Jag kom trea på baklängesracet och typ fyra o tvåa på dem andra racen... Ella var dommare också :3

     

Av Elsa & Ella - 24 november 2013 14:47

Hej! Det var längesen! ;) Har börjat spela star stable igen sen några dagar tillbaka och nu kände jag mig redo att starta upp bloggen lite lugnt igen. 


Nåt speciellt som hänt under tiden: Bara lite få saker, jag har köpt en hund(Wilma) som alltid ska få hänga med i sadelväskan, köpt utsläppt hår som är varmare nu när vintern kommer, blivit gillad med jorviksfiskeklubb och fiskad valedalegäddan. Något mer kommer jag inte på!


Nu hoppas vi att det kommer julkläder på onsdag så jag kan göra jultema på bloggen för jag sålde ju mina julkläder. Vi ses ♥ 

 

Arkiv bild

Av Elsa & Ella - 7 november 2013 15:49

..inte bara ifrån bloggen utan ifrån star stable me, kanske slutar för alltid, vetinte. Det ända jag vet är att det känns som ett tvång att logga in på star stable och känna pressen med bloggen varje dag.


Av Elsa & Ella - 7 november 2013 15:38

Familjefoto :P Som ni vet bloggade jag inte igår men det var onsdag, wednesday = no blog...

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vill du att ett nytt område ska öppnas på sso?
 Ja, Jätte gärna!
 Aa kanske, men det beror på var
 Kanske
 Näe varför ska man förändra hela tiden?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards